Neříkej vždy co víš, ale vždy se snaž vědět, co říkáš. C.A.Claudius
REKLAMA

V pimperlové komedii stalo se.....

31.07.2005
Přečetla jsem toho dost o té podivné technoparty, co vlastně ani nestihla začít a pokračovat.
A taky viděla mnohé.
Nemám ráda, když se věci řeší silou, zvlášť když je síla nepřiměřená.

Proč mě jen napadá text téhle staré písničky?
…V pimperlové komedii stalo se, že usedla vosa králi na nóse,
král se namích a bouch pěstí do stólů, zavolejte na tu vosu Škrhólu.
Škrhóla si řek, že vosu prožene, sukovicú mohutně se vožéne,
A jak tam ta vosa sedí na nóse, praštil jí a v tu ránu je pó vóse….

Je praštěné na třísku brát motorovou pilu, kvůli inkoustové kaňce na jedné řádce zapálit sešit.
Řešit vypadlou plombu skokem pod vlak a kupovat krávu pro jeden hrnek mléka.
Na maličké problémy stačí zpravidla maličká řešení k tomu, aby se zmenšily a ztratily.
Je hloupé na malé problémy používat megasilná řešení.
Snadno z těch prcků pak uděláme problémy kolosální.
Myslela jsem, že to snad ví i malé dítě.
I šašek Škrhola.
Ale teď se zdá, že některým dospělým to ještě nedošlo.

To, že zákrok proti účastníkům technoparty byl neadekvátní a brutální, navíc naprosto neprofesionální, je zřejmý fakt, o kterém již nemá cenu dál mluvit.
Kdo ví, co za ním vlastně vězí.
Politika, demonstrace síly, zájmy jakýchsi majitelů, alergie čelních představitelů na techno hudbu či snaha předejít škodám a touha zachránit obyčejným občanům klidné spaní.
Vlastně to není zase tak podstatné.
Když teče zbytečně krev je to špatné, ať jsou důvody jakékoliv. Zvlášť tam, kde se přímo nabízejí jiná řešení.
Ať to zní jakkoli naivně, doufám, že budou potrestáni i jiní lidé, než jen malé rybky.

Ale teď trochu o něčem jiném a přece o něčem, co se technoparty týká.
Všichni jsou pohoršeni a znechuceni (zcela oprávněně) tím, jakým způsobem policie zakročila.
Já jsem znechucená i z jiných věcí.
Z takových, které v tom masakrování úplně zanikají.
Třeba naprostá neúcta k tomu, co není moje.
K tomu, co je cizí.
Vlastně se zdá, že je tím celá naše společnost prorostlá.

A tak si říkám, proč vlastně hledat jakékoliv zástupné důvody pro nějaký zásah?
Nestačilo by snad, že kdokoli neoprávněně zneužívá cizí osobní vlastnictví?
Soudíme majitele nemovitostí, kteří zraní zloděje, co je jde vykrást.
Odškodné dostane zloděj, na kterého okradený člověk poslal svého psa.
Soudíme lidi, kteří hájí své vlastnictví.
A připadá nám divné si majetek bránit.
Jako by normální bylo atakovat cizí věc za účelem jí využít, sebrat, poškodit…..na co zrovna máme chuť.
Jsou nám jasná naše práva, ale co práva těch druhých?
Mnohým připadá normální nedodržovat své závazky z uzavřených smluv, neplatit dluhy za odebrané zboží a služby, lézt na cizí pozemky, krást software a energie.
A my se tváříme, že se vlastně nic nestalo.
Jen drobnost.

Co to celé otočit?
Možná bychom se měli naučit, že v případě, že atakujeme cizí majetek, může následovat trest.
A být připraveni na to, že každá akce vyvolává reakci.
Když se vrátím na úplný začátek.
Zajímala snad někoho na začátku práva nějakých majitelů pozemků?
Třeba i obyčejné, třeba i takřka bezcenné louky?
I kdyby jejich škody byly naprosto zanedbatelné, není náhodou něco špatně když se jich neptáme jestli smíme?

Je to už pořádná řádka let.
Taky jsme pořádali párty.
Žádné mega, jen obyčejné pubertální.
Stejně jako účastníci technoparty, jsme si chtěli zatancovat, poslechnout si muziku, popít, prostě se pobavit, odreagovat se.
Zvláštní, ten, u koho se konaly tyhle mejdany se nikdy nebavil.
Ostřížím zrakem sledoval co se děje, jestli někdo nezelená a nemíní zvracet do manželské postele rodičů.
Ti, co měli vlastní byty, byli ještě upjatější.
„Klídek“ říkal jeden kamarád, nikdy nechápal upjatost pořadatelů.
Sám to vždycky rozjel, jak říkal.
Popil a pak tancoval za ukrutného rámusu na stole a odhazoval oděvy /nejen klobouk/ do dáli, až vázičky a skleničky létaly na všechny strany.
„Klídek“ říkával.
Do chvíle než los padl na vilu jeho rodičů.
Tatínek, známý textař, měl již v hluboké totalitě vilu i zahradu jako z katalogu.
A k mejdanu přímo vybízela.
Všichni chtěli na ten mejdan.
A tak přišlo místo obvyklých dvaceti lidí, padesát.
Chvíli byl v klídku.
Ještě, když mu někteří kluci tančili na skleněném stole, zachovával kamennou tvář.
Pak přišlo někomu zábavné zkoušet, kolik lidí unese na zakázku vyrobená zahradní houpačka.
Nevím kolik lidí na ní vlezlo, ale rupla.
Nepřipadají mi zábavné tyhle akce a tak jsem se rozloučila a šla.
Zbytek už znám jen z doslechu.
Rupla bílá kožená sedačka a obarvilo jí červené víno.
Stejně jako béžový koberec.
Pozvracená koupelná a ložnice.
U myčky na nádobí (tenkrát zázrak, který jsme chodili nadšeně okukovat) upadly dveře.
Nejspíš si jí někdo spletl s barovou židlí.
Někdo těžký, nebo možná dva.
Nevím, já u toho nebyla.
Zřejmě poslední kapka.
Kamarád prý začal ječet a vyhrožovat policií, vyhazoval bavící se lidi.
„Klídek“ říkali mu, bez úspěchu.
Párty skončila a žádná podobná už nebyla.
Proč asi?
Z cizího krev nejspíš neteče.

Pokud kdokoli z vás získal dojem, že si myslím, že pro pošlapanou louku je dobré někoho bít, nečetl poctivě a prosím, aby mi věnoval ještě trochu času a vzal to znovu a četl pozorněji.
Říkám, že osobně považuji jakékoliv silové řešení za projev neschopnosti řešit jinak.
Říkám taky, že policie, jako hlavní pořádková páka státu by si měla umět poradit psychologicky i s mnohem většími peripetiemi než je pár tisíc hudebních nadšenců.
A pokud nezvládá takovou banalitu s grácií, děsím se co by mohlo nastat v případě, že by řešit neměla třísku, ale zlomenou nohu.
Ale taky říkám, že na začátku tak či tak byla neúcta k cizímu majetku, nedodržování předpisů a pocit, že když já něco chci, prosadím si svou.

-----------------------------------------------------------------------
Na přání několika čtenářů aktualizováno o zbytek textu zmiňované písničky (nejsem si úplně jistá, jestli je úplně přesný, přece jen jsem jí roky neslyšela). Nicméně i tak je, dle mého názoru, velmi příhodný.

Zbývá ještě, abychom tu dodali, v tu ránu je po vose i po králi.
Chtěl bych radit, nijak Vás však nenutím – malé věci řešte ruky mávnutím. Nedopadnete tak, jako Škrhola. Nebudou Vás považovat za ............................císaře pána.

linkuj.cz vybrali.sme.sk

Napsala letinka 31.07.2005, 21:28:00

Komentáře

(Carka - Mail - WWW) Vloženo 31.07.2005, 21:48:06
Mezi hadkami s neustupnymi hlasy na obou stranach v tom Letinka jako vzdy udelala aspon trochu poradek. Diky. :-)

a z čistě materialistického hlediska (mudd - Mail - WWW) Vloženo 31.07.2005, 22:27:50
by to "psychologické" řešení vyšlo mnohem mnohem levněji.

Morho! (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 31.07.2005, 23:14:37
Mně stále pronikají na pozemek pejskaři se svými chlupáči s výkonnou vyměšovací aparaturou. Hodlám se bránit nekompromisně. Megafonem je vyzvu, aby neprodleně opustili můj pozemek, jinak použiju donucovacích prostředků. Na strážce pořádku kašlu. Nemám k nim důvěru. Zato mám tlakovou myčku, která může posloužit jako vodní dělo. Jsem v právu? No proto!!!

Zase se mnou nebude nikdo souhlasit, ale ... (Kráťa - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 00:47:34
... podle mě měla PČR chránit majetek ostatních občanů, např. tím, že by technařům (T) umožnila přístup právě jen a pouze na tu "jejich" louku. Domnívám se, že by nikdo z T neprotestoval, když by na tu "jejich" louku mohl dojet a policajti (P) by mu ještě ukázali cestu (na to by stačilo 5 dopraváků). Domnívám se, že by nikdo z T neprotestoval, kdyby ho P vykázal ze sousední louky na tu "jejich".
Mohla chránit i tím, že by do každé sousedící obce umístila na dobu konání 10 P (krát 3 směny), kteří by dávali pozor na dodržování veřejného pořádku v obci a zbloudilé T by vraceli na tu "jejich" louku.
Mohla chránit třeba tím, že by důsledně zkontrolovala stav řidiče každého odjíždějícího vozidla.
Prostě, mohla chránit ... Určitě by se jí v okolí té louky (200 metrů a dále) podařilo udržet veřejný pořádek v přijatelných mezích. A potom se mohla bít v prasa, že se jí podařilo ochránit 2 000 občanů okolních obcí před 40 000 T.
Nebo myslíte, že by se T při takovém stavu věcí nudili a šli by sami vyvolat bitvu s P ? Tomu sami nevěříte ...

(ringo - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 07:30:12
2 Kráťa. Ony se hranice luk a neoznačených pozemků hledají opravdu špatně, leda by je někdo okamžitě zaměřil.

2 Letinka. Dovolím si trochu s tvým názorem nesouhlasit, jaksi mi chybí pohled z druhé strany. Je zajímavé, že se tyto party s hudebními systémy sjíždí v takovém množství jen u nás. V Holandsku jen v malých skupinkách a Německu je rozehnali vodními děly už před dávnými lety. Dnes tam ani nepáchnou. Je pravda, že takové akce mají legislativně dobře ošetřené.
Já jsem spíše proti takovým akcím, ale vím, že se organizátoři opravdu každý rok snaží vybrat místo, kde budou nejméně omezovat práva druhých. Na druhou stranu jsem vloni náhodou zavítal do stejné vesnice, u které se hrálo, a ty systémy jsou slyšet opravdu hodně daleko a nahlas, hlavně bicí. Navíc by mi asi jako majiteli vedlejšího pozemku vadilo, že po odjezdu, ač po úklidu, bude zevrubně zdupaný, obkakaný a območený. Když několik lidí z párty bylo na pivu v přilehlé vesnici, tak se chovali a řvali jako prasata. Zbyly po nich pozvracené záchody, a jiné úžasnosti. Když je někdo slušně napomenul, jen se smáli. To, že před kamerou sedí demonstrativně takměř děti květin, vypadá hezky, ale ne každý je opravdu lumen. Stačí hrstka provokatérů a blbů, a veškeré jednání může dopadnout takhle.
Aby nevznikla mýlka, také bych byl rád, kdyby to dopadlo lépe, ale nemyslím, že je vina pouze na straně policie a jejich neschopnosti.

Dobré ráno (letinka - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 08:09:00
Re Carka: :-)

Re mudd: Máš pravdu, jen myslím, že i kdyby psychologické řešení bylo dražší, pořád by se vyplatilo. I zbytečně rozbitého nosu je škoda. :-)

Re Kráťa: Mohla mnohé, máš pravdu. Na druhou stranu policie jaksi není soukromá ochranka pro skupinu lidí, kteří se chtějí vyřádit.Taky ovšem není likvidační komando.

Re Ringo: Vlastně nevím v čem se mnou nesouhlasíš, protože já neřekla nic o tom, že je chyba jen na jedné straně. Ale jinak zajímavý komentář. :-)
Znám taky pár takových, kteří jezdí na technoparty ( v civilu pohodoví lidé, do kterých bys tuhle zálibu neřekl). Vím, že se jezdí vyřádit a v minulých letech jsem poslouchala (kromě jiného) i vyprávění, jaká je švanda s policajty. "Ukliďte prosím ty bedny, jste na cizím pozemku". Kluk sedí na repráku, kope nohama a kouří jointa. "Slyšel jste mě? Ukliďte ty bedny prosím". Kluk dál kouří a kope nohama "dyť dělám co můžu,vidíš né". Bezmocnej policajt, co neví co má dělat. Velká bžunda. Policajti, co pomáhají stavět aparaturu, aby aspoň byla otočená od vesnice. Bžunda? Jistě, ale taky jedna z tváří reality.
Ovšem problém je v tom, že zkoušet si autoritu vymlátit, rozhodně není dobrá cesta a neměli bychom to zkoušet omlouvat. Ostatně práce s davy je naprostý základ sociální psychologie, a když někdo má jednat s davem, měl by znát víc než jen základy. Je to moc těžké, ale i dav se dá rozdělit, usměrnit, zklidnit. Proboha, kdo jiný než policie by to měl už umět? Jenže praštit je snazší. Chyba je v naprosto nesmyslné brutalitě zásahu. Kdyby byl proveden korektně a přiměřeně, nemyslím, že by veřejnost protestovala.
Jenže takhle z rušitelů uděláš oběti. A efekt? Zbytečně zranění, naštvaná veřejnost, politické bitky, policie, co se bude bát zasáhnout a bude mít menší autoritu, rušitelé (kteříkoliv) budou víc na koni. Velmi dobrá práce našich bezpečnostních složek. Ale to je na samostatný článek. :-(

Krásný den

(Fade - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 08:53:53
svůj názor jsem napsala k sobě, ale ve stručnosti mi nepřipadá správné, když se měří dvojím metrem a třeba "narozeninové oslavy" neonácků se nechávají bez jakéhokoliv zásahu, byť hajlování a skandování rasistických hesel je slyšet taky na celou vesnici a tyhle skupinky jsou hodně agresivní. To ale asi nikomu nevadí tak jako skupina lidí, co chce venku na legálně pronajaté louce poslouchat nahlas hudbu...

BTW Letinko, ta písnička končí tak, že zpěvák naznačuje "nebudou vás považovat za vola" ale sbor ho přezpívá a zpívá právě "za císaře pána... " :)

souhlas (pavel411 - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 08:57:47
konecne neco, co mohu podepsat :-)

Re Fade (letinka - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 09:00:14
Další střípek mozaiky. :-(
"Vola" znám, krásně zapadá, aby se to rýmovalo.
Ale díky za připomínku, asi jsem tam měla udělat pro ty, co to neznají, pár teček, upravím to. :-)

(fess - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 11:01:30
2 Fade: ano taky jsem uvazoval nad tim kontrastem zasahu proti T a proti ruznym 'narozeninovym' oslavam nacku, no ono je to o tom, ze ti fasouni jsou lip organizovani a disciplinovani, coz opovida jejich 'mirumilovne' povaze. Vsichni vedi co se deje za zavrenymi dvermi, ale pokud nejakej ozrala nevyjde a nezahajluje, tak policie nemuze vubec nic. Nemam rad ani jednu skupinu (to jen tak na okraj).

ad.Fade + Fess (Kyklop - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 11:26:30
Toto téma jsem si dovolil vložit do debaty u Binárního Ládina již včera, protože to bylo první, co mě napadlo. Dnes jsem pouze doplnil, ze tyto sympatie policie k pleskam jsou dolozeny i sociologickym pruzkumem, kde vysly šokující závěry, že většina policajtu sympatizje s pleškama, nemají rádi cikány atd.
Plešky jsou organizovaní, občas udělají práci za policajty, když srovnají do latě "zlobivé" cikány, a často se tyto dvě skupiny (plešky + policajti) scházejí ve stejných posilovnách, na trénincích kick-boxu atp.

Před mnoha lety jsme dostali na držku (ale bylo nás jen 700 a ne 5000) od policajtu, pak 42 lidí 3 roky stíhali, cele se to opakovaně prošetřovalo, ale nakonec to vyšumělo - a tehdy byl ministrem člověk z ODS, takže kritika pana Langera i pana Klause je pro mě pokrytectvím.
Cauky

A co takhle (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 11:31:50
osvědčená metoda - policejní infiltrace?!
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.391.jpg

ad. Letinka (Kyklop - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 11:43:59
Milá Letinko, ve většině věcí s Tebou souhlasím, ale jen v závěru ne. Cituji: "osobně považuji jakékoliv silové řešení za projev neschopnosti řešit jinak." To slovíčko neschopnost mi v Tvém použití pripada jaksi hanlive, nebo obviňující.
Nechci Tě chytat za slovo a možná i přesto budeš se mnou souhlasit, ale řekl bych, že je mnoho životních situací, kdy prostě je nutné rychle opustit slova a žel použít fyzické síly či násilí. Třeba obrana v případě napadení. Jsou situace, kdy prostě protivníkovi (útočníkovi) nelze domluvit, protože je třeba zfetovanej, ožralej, nemocnej. Koukni na poslední útoky ožralů na záchranáře - zastavily je až hmaty chmaty policajtů. To samé u nás - četla jsi o napadení sester pacientem? Viz. http://www.kyklop.bloguje.cz/145112_item.php Tam nebyl čas vyjednávat, ale šlo o přímej fyzickej střet.
A další a další situace. Samozřejmě, že pokud je možné věc vyřešit v klidu a ne střetem, je lepší první varianta vždy. Pokud ne, je nutno použít sílu, byť se Ti to příčí, ale ne každý je tak mírumilovný a rozumný jako Ty. Samozřejmě, že je to o ADEKVATNICH prostředcích a postupech...

Tímto v žádném případě nechci omlouvat zásah policajtů, protože si myslím, že Policie ČR by spíše měla zasahovat proti pochodujícím náckům než proti křepčícím dredařům. Ale na druhou stranu je nutné říci, že použít nějakou "psychologii" proti 5000 davu je téměř nemožné...

Ad Letinka + komentare (Huhla - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 13:14:24
Nehlede na to, ze se se sjeli ruzni "vylupci" z cele Evropy. Podle meho se snazili policajti akci rozbit v zarodku (lec nepovedlo se jim to - kdo slysel o prostrihanem plotu u D5?), driv nez se sjede velky DAV.
Jakmile je dav dohromady, je to pruser a uz nejdou delat psychologicka reseni (resp. psychologie davu je neco jineho nez psychologie jedince). Dalsi faktor je vysoke teplo - leze to na mozek...
Doufejme, ze zbytek uz pojede demokratickou cestou - vysetri se, co se stalo, nejvetsi excesy (poruseni zakona) budou zakonne potrestany, cimz dojde ke kultivaci do budoucna. Zaprve si lide uvedomi, ze nelze beztrestne cokoliv, za druhe si to same uvedomi policie, za treti si policie opet vyzkousela ostry zakrok (to neni to same co cviceni) a bude moci upravit a doladit sve postupy tak, aby fungovaly efektivneji...

To Letinka (lamka - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 13:21:59
Jak píšeš: "Na druhou stranu policie jaksi není soukromá ochranka pro skupinu lidí, kteří se chtějí vyřádit." Nezdá se ti, že když se někde sejdou skinheads a jiná super-ultra-mega pravice, že ta policie jako soukromá ochranka působí? Mám pocit, že policajti mají skins docela rádi - asi že mají stejně rádi pořádek... Kdežto proti links radikálům nebo těm, co mají aspoň na hlavě dredy a mají hodně psů, zasáhnou vždycky... Ty totiž smysl pro ten órdnung, co muss sein, nemaj...

2 Ringo ... atd. (Kráťa - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 13:35:33
Ony se hranice nevytyčených pozemků poznají děsně snadno - každý majitel sousedního pozemku, který chce podat trestní oznámení, musí přesně vědět a být schopen ukázat, kde ta jeho louka začíná a končí. Nemůže podávat trestní oznámení s tím, že se domnívá, že to nebo toto by mohlo být jeho (jsem schopen určit hranice svých pozemků - cca 8 ha - s přesností na 10 cm).

Ano, ti co byli na pivu v sousední vesnici a pob..vraceli toalety, řvali po vesnici a vůbec se chovali divně, ty bylo možné snadno eliminovat, třeba i zatknout a chránit tak pokojné starousedlíky protože těchto T bylo jen několik a na ně by stačilo jen několik P. Pochybuji, že by se třeba konala nějaká "zpětná vazba" a dav dalších T by svým "kolegům" přispěchal na pomoc a začla by bitva. Každý T by se na to vy...kakal.
Při takovémto přístupu by drobné zákroky (byť by postupně čítaly desítky zatčených) schvaloval každý. No, každý asi ne, ale ze současných sympatizantů T alespoň 80% a také propaganda médií by byla na straně P.

A zmiňovaný Langer ? Ten přece zákrok schvaluje. Jemu se jen nelíbí, že ta neschopná PČR má zákrok špatně nacvičený a nemá zmáknutou strategii.

(letinka - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 16:07:37
Re aTeo: Osobně nemám nic proti použití vodního proudku proti bezohledným majitelům, pokud neslyší na upozornění, nevidím důvod proč je šetřit, oni tvůj trávník a žaludek taky nešetří. Jen bych se přimlouvala za přiměřenou reakci, s odvoláním na Škrholu. :-)

Re Kyklop: Souhlasím s tebou. Chtěla jsem říct, že si myslím, že síla nastupuje vždy tam, kdy nejsme schopni (z různých důvodů) řešit situaci jinak. Máš pravdu - ta věta asi je skutečně lehce zavádějící. Samozřejmě, že při ochraně života nebudu zkoušet proti kudle psychologii.

Re Huhla: Souhlasím, že nejlepší řešení jak se vypořádat s davem, je nedopustit, aby vznikl. Nicméně není pravda, že se s ním vůbec nedá pracovat. Jen je to velmi náročné a chce to znalosti a zkušenosti. V davu mizí jedinci a nastupuje masa, rozpustit dav zpět na jednotlivce je obrovská dřina. Ovšem dopustit v takové situaci, aby tekla krev či začala bitka je jednou z nejhorších variant. :-(

Re lamka: Když mi dcerka říká, ale támhleta to onehdá udělala jinak nebo paní učitelka jí řekla a oné řekla něco jiného......říkám jí ať analyzuje sebe a nesrovnává. Chci tím říct, že srovnávat hrušky a jablka neumím. I když se to možná zdá a nabízí, prostě nejde o stejnou situaci, stejné policisty, stejné rozkazy, stejnou masu lidí. Objektivně srovnávat umím pouze stejné situace. Nicméně nic mi nebrání si udělat jednotlivé názory - např. při konkrétním srazu neonacistů či komunistů policie udělala chybu, protože nezakročila. To je špatné a měl být někdo potrestán, aby se to příště neopakovalo. Při party policie zakročila brutálně, to je špatné. Policie udělala chybu a měl by být někdo potrestán, aby se to příště neopakovalo. Možná je na každého jiný metr, možná je prostě větší masa větší riziko nebo je v tom něco dalšího, stovky dalších důvodů, nevím. Je mi opravdu líto, ale neumím takhle srovnávat. :-)

Díky za vaše názory.

Skupiny (Ranger - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 17:19:00
Co jsem slysel, tak na "narozkach" nacku se jich sejde zhruba 100, ktera se v pohode shova v jednom vetsim dome. Zatimco technaru je nekolik tisic, kteri se "mackaji" na jedne louce. Napada me jeste, jakou kapacitu ma presne jedna prumerna louka?

(ringo - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 17:28:49
2 kráťa: Ano souhlas, měli dostat hned ve vesnici, ale já měl spíše na mysli, že lidé těmto podobní, když se jich chytí ještě další, velice snadno vyprovokují nějakou vypečenou akci vůči policistům a pak bohužel dostanou po čuni všichni.

2 letinka: to, co jsi popsala v příspěvku jsi mohla naťuknout v článku, pohled ze strany policie mi tam chyběl.
Uvědom si, že zásahová jednotka se žel neskládá z kohorty hyperasertivních a megakonstruktivních letinek, ale z lidí, kteří prošli psychotesty pro výše uvedené akce. Zásahová jednotka není skalpel, ale kladivo. Vím, že jsi měla na mysli postup, kdy měl nastoupit někdo jiný, žel nedomnívám se, náš poměrně mladý stát a jeho policie oplývá jednotkami, určenými k vyjednávání, což je opravdu chyba. Nicméně v Německu a ve Skandinávii se něco podobného stalo akorát jednou, cca před dvaceti lety, všichni dostali ještě víc než tady, a nikdo už něco podobného nezopakoval.
Přiznám se, že než tato akce mi připadá horší reakce, když vyrazí proti tomu protestovat do ulic lidé, kteří mají za krkem čtyřleté děti nesoucí nějaký srdceryvný transparent, o kterém nemají tušení, co znamená.

Děkuji všem za slušné jednání. Když se podívám na diskuse okolo tohoto pod jinými články, kde většinou na sebe nesmiřitelné tábory hýkají invektiva, jsem rád, že se tu komunikuje v tomto duchu.

2 Ranger (Kráta - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 18:26:23
Jakou kapacitu "obyvatel" má přesně jedna průměrná louka nevím. Ale čísla parcel jsou uvedena ve smlouvě o pronájmu a jestli máš zájem, tak si můžeš vypočítat jejich celkovou plochu. Výměra parcel je uvedena v informativních údajích nalezitelných na interfernetu. Potom si vymysli, jakou chceš mít "hustotu obyvatel" a máš to.
Jenom hned na začátku musíš vzít v potaz, že jednu průměrnou louku může představovat parcelní číslo jedno, nebo taky třicet.

( - Mail - WWW) Vloženo 01.08.2005, 21:48:54
http://www.home.karneval.cz/10270239/czechtek2005/czechtek2005.html

To se mi jen zdá... (mukla - Mail - WWW) Vloženo 07.08.2005, 09:20:28
Tady přece socanům, a jejich voličům nešlo o škody, či nějaká omezení práv vlastníků !!
Tady šlo čistě o známé:
Kdo je tady pánem!!
No a tak nám i sobě předvedli, že oni, rozuměj socani, rozhodně ne!!
Vzhůru k volbám!!

( - Mail - WWW) Vloženo 08.08.2005, 09:28:45

silové řešení, záminka a neoprávněně obsazené pozemky... (CzechTek - Mail - WWW) Vloženo 19.12.2005, 03:03:06
policie si především své pochybné důvody k zásahu silou sama vytvořila - mimo jiné už tím, že jako své parkoviště, základnu a shromaždiště použila (od samého počátku) právě ty pozemky, které byly pronajaty 'technaři'!

Nohavica OUT!!! (Kontrast - Mail - WWW) Vloženo 24.05.2006, 20:01:44
U mě se v souvislosti z CzechTekem definitvně shodil a odepsal J. Nohavica, kterej mi jinak nevadil, možná jsem ho měl i rád. Ale přirovnávat toxikomanickou akci, jejím žcílem je delírium a naprostá degradace lidskosti a všech hodnot k politické manifestaci (Listopad 1989) může napadnout opravdu jen VOLA!!! Jarku, STYĎ SE!!!


Přidání komentáře...
Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: